Silvershampo/inpackning!

2010-06-20 @ 12:34:09

Jag (S) skulle färga mitt hår blont en gång, från att ha varit mörkbrun och de vet ju alla att de inte går. Eller de går ju men de tar ett tag. Så när jag var som "gulast" i håret fick jag tips om ett jätte bra silvershampoo och en jätte bra "silverinpackning". Dom funkade verkligen jätte bra! Fick bort allt gult och det blev en fin kall färg på håret.

Ett bra tips för att silvershampot/inpackningen ska verka bättre är att lägga i det i torrt hår och sedan ha det i håret i ca. en timme. Garanterat bättre resultat!


Kommentarer

Postat av: lollo

Smart kan säga det till min kompis hon har haft problem när hon har färgat håret blont igen efter brunt:D

2010-06-21 @ 21:55:53
URL: http://louisejanssons.blogg.se/

Postat av: linn

Gå gärna in och kommentera vilken klänning du tycker är snyggast som hjälp till vilken jag ska ha imorgon :)

2010-06-24 @ 16:23:03
URL: http://linnlindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback